Sunday, June 5, 2011

Pasii necesari obtinerii certificatului digital calificat

Certificatul Digital Calificat emis in Ierarhie Publica este nominal (identifica o persoana care actioneaza fie in nume propriu, fie ca reprezentant al unui tert).
I. Completati formularul disponibil la adresa:
II. Tipariti si semnati declaratia (1 exemplar) si contractul (2 exemplare) pe care le veti primi automat pe  adresa e-mail declarata de Dvs, pre-completate cu datele furnizate;
III. Pregatiti 1 copie dupa C.U.I. daca plata se va face de catre o persoana juridica si 1 copie dupa actul de identitate, care va trebui marcata "Conform cu originalul", semnata si datata;
IV. Conform normelor de aplicare a legii semnaturii electronice 455/2001, este necesara identificarea solicitantului. Astfel, actele de la pct II. si III. trebuie sa ajunga la noi in unul dintre urmatoarele moduri:
a. Le depuneti la una dintre sucursalele Bancii Transilvania
b. Va prezentati personal la sediul nostru din str. Virgil Madgearu nr. 2-6, sector 1, Luni-Vineri orele 9.30-16.30;
c. Ne trimiteti actele prin posta, la sediul din str. Virgil Madgearu nr. 2-6, sector 1.
IMPORTANT:
      - Declaratia trebuie autentificata notarial (in scopul identificarii solicitantului), daca decideti sa ne trimiteti actele prin posta.
      - Daca sunteti membru CECCAR sau CAFR, trebuie sa atasati la dosarul de documente si 1 copie dupa Cartea de membru, semnata si marcata „conform cu originalul”.
OPTIONAL:
d. daca doriti in mod explicit sa apara in structura certificatului Denumirea institutiei si Functia detinuta, este necesar un document stampilat, semnat si datat in original de catre reprezentantul legal al socetatii, prin care se atesta calitatea de angajat/colaborator/etc. in cadrul entitatii care cere emiterea unui certificat, conform modelului: http://www.digisign.ro/uploads/Adeverinta-1.pdf ;
e. daca sunteti administrator/asociat al companiei si doriti sa apara in structura certificatului calitatea de administrator/asociat, echivalentul adeverintei va fi o copie a unui Certificat Constatator eliberat de ONCR, care sa nu fie mai vechi de 30 zile.
Reinnoirea Certificatului Digital Calificat emis in Ierarhie Publica
Procedura este aceeasi ca in cazul obtinerii unui certificat nou, cu mentiunea ca impreuna cu actele descrise la obtinere, trebuie sa ne trimiteti si dispozitivul e-Token.
IMPORTANT:
Lipsa oricarui document mentionat mai sus, va atrage dupa sine intarzierea procesului de emitere. Din momentul in care avem toate documentele necesare si dovada platii conform facturii proforme emise, ne angajam sa emitem Certificatul Digital in cel mult 1 zi lucratoare.
Transmiterea Certificatului Digital se face personal solicitantului, in sucursala Bancii Transilvania unde au
fost depuse actele sau la sediul societatii noastre.
La alegerea solicitantului, transmiterea se poate face si prin curier cu confirmare de primire siplata la destinatar.
Pentru depunerea declaratiilor online catre ANAF, va rugam consultati instructiuni depunere declaratii.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la 031.620.1289 sau pe helpdesk@digisign.ro.

comments

0 Responses to "Pasii necesari obtinerii certificatului digital calificat"

Post a Comment